Tato stránka využívá cookies. Ne, to není žádné cukroví, ale soubory, díky nimž například nemusíte znova zadávat stejné údaje, když už jste je jednou vyplnili (více informací). Beru na vědomí

Nabídka služeb pro majitele nemovitostí:

Převzetí domu do správy - vstupní kontrola stavu domu, vyhotovení přehledu:

a) aktuálních - okamžitých úkolů pro správu domu

b) střednědobých 1-2 roky úkolů pro správu domu

c) dlouhodobých úkolů pro správu domu.

K tomu orientační přehled nákladů - vše k posouzení představenstvem družstva

  • zajištění provedení kontrol stavu nemovitosti včetně zajištění včasného odstranění závad zjištěných revizemi dle vyhlášky ( plynu, komínů, výtahu, kotelny, systému požární ochrany hromosvodů a elektrického rozvodu ) a zajišťování běžných oprav v důsledku opotřebení nemovitosti, jejichž cena nepřesáhne limit stanovený družstvem
  • sjednávání smluv s dodavateli těchto prací a následná kontrola kvality, včasnosti a úplnosti jejich provedení - po předchozím schválení družstvem
  • zajištění havarijní služby k odstranění veškerých poruch či havárií na spravované nemovitosti prostřednictvím 24h pohotovostní služby
  • organizace rozsáhlejších rekonstrukcí či modernizací na základě schváleného finančního plánu, zajištění veškerých podkladů a výběrového řízení
  • zajištění pravidelného úklidu společných prostor a údržby chodníků v zimním období, včetně údržby zeleně na pozemcích. Dále zajištění a provedení deratizace, dezinfekce a dezinsekce
  • zajištění dodávky vody, tepla, elektřiny, plynu, zajištění provozu výtahů, svozu odpadu, odvodu odpadních vod a následná kontrola sjednaných podmínek s dodavateli
  • vypracování nájemních smluv a jejich dodatků, archivace a aktualizace podkladů dokumentujících nájemní a jiné vztahy k spravovaným nemovitostem
  • zajištění právního servisu k řešení neplatičů nájmu, až po jejich vystěhování
  • realitní činnost - sjednávání pronájmu bytových a nebytových prostor
  • zajištění řešení pojistných událostí
  • shromažďování podkladů důležitých pro soudní spory v rámci domu
  • provedení změn v obchodním rejstříku pro družstvo při změně právních poměrů v družstvu (např. změna členů představenstva družstva)
  • zajištění převodu jednotek do osobního vlastnictví (zpracování prohlášení vlastníka a smluv k převodu jednotlivých jednotek do vlastnictví), zajištění založení společenství vlastníků.

Cena za výše uvedené služby od150,-Kč/měsíc za jednotku (bytovou i nebytovou).

 

Ke správě nemovitostí používáme program DOMSYS.EU

NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT:

603 913 066, 242410666
email: kanka.milan@gmail.com

 


REALITY CONSULT, spol. s r.o.
Veletržní 31, Praha 7 170 00
Mobil: +420 603 913 066, +420 731 448 291, Telefon: +420 242 410 666, +420 242 241 643, Fax: +420 242 410 644
IČ: 24299090
kanka.honza@gmail.com, info@realityconsult.cz
najdibyt.cz

Zpět na úvod | Nastavit jako domovskou stránku | Kontakty | Mapa stránek